måndag 22 mars 2010

Varit borta från bloggen :-(


Maken frågade mig om jag blivit sjuk, -nej, det tror jag inte ? Jo men du har ju inte fixat med din blogg på länge. Nej du har så rätt älskling, jag har nu varit lite bloggsjuk . Helt plötsligt bara dog alla ideer och allt pyssel hemma och med bloggen hamnade i dvala. Vet absolut inte varför. Eller jo faktiskt lite. Meningen var att jag från 1mars skulle gå tillbaka till min ursprungliga tjänst och jobba ca 80 % igen. Det blev nu inte så utan jag fick vara kvar som butikschef, så då ställdes lite saker på sin spets och jag blev nog lite chockad över att jag fick stanna kvar. Det blev lite rörigt i familjen eftersom vi ställt in oss på att jag skulle vara ledig mitt i veckorna och jobba varannan helg. Men jag är bara glad att jag får vara kvar på heltid, verkligen älskar mitt jobb ! Så nu har vi kommit i balans igen :-) I morron ska jag börja finslipa på sommarens semesterschema, jag kommer antagligen slita mitt hår hi,hi. På tal om hår så har jag återigen bytit hårfärg, nu är det rödbrunt med lite ljusare slingor. Maken tror att jag kommer vara utan hår innan 40 ,hm förstår inte vad han menar. Nu lovar jag att vara flitig på bloggen igen och faktiskt bjuda på renoveringsbilder och annat smått och gott !

4 kommentarer:

Stina sa...

Roligt att du fick behålla jobbet. Kan tänka mig att det blev en omställning igen.:-) Kram Stina

Home No.1 sa...

hej ...grattis till att du fick behålla jobbet!!! ha det gott...kram Annica.

Jenny sa...

Hej Nilla!
Kul att du är tillbaka här i bloggvärlden igen:)

Vad bra att du fick behålla jobbet, grattis!
Förstår att skorna ropar på dig oxå där i butiken;) Rosa converse är jättesnyggt det vill jag oxå ha:)

Kraam Jenny

Tess på Tilda och Mamma sa...

Grattis vännen, ett arbete är viktigt. Roligt att du är tillbaka.
Kram Theres

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort