måndag 1 mars 2010

Snöstorm !


Ja häromdagen kändes det som våren var fram och nosade lite på oss. Men i dag är det kung Bore som bestämmer igen. Har kommit drygt 2 dm snö och är riktigt halt på vägarna. Men så ska det ju vara den här tiden på året. I dag har det varit en lite upp och nervänd dag på jobbet. Som ni vet har jag ju viarierat som butikschef i ett år och i dag var det dax att gå tillbaka till min gammla tjänst. Men nu blev det inte så, jag fick förlängt med 6 månader. Gissa om jag blev glad och lite överraskad. Så nu är det bara att köra på igen. Familjen blev ju inte direkt lessna för nu kommer jag ju inte jobba kvällar som dom räknat med plus att jag oftast är ledig på helgerna :-) Har varit in på Åhléns i dag och kollat in lite heminredning. Upptäckte då att den fina stora glas"klockan" jag har även finns i en liten variant, så den ska jag köpa. Annars har det inte hänt så mycket på inredningsfronten. Jo jag har köpt tyg till våra fina arvegods stolar så jag kan klä om dom. Nej nu ska jag natta mina söner. På återseende !

1 kommentar:

Livet på Marbogården sa...

Våren har varit hos oss och visat sig lite, men nu är det vinter igen!!!

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort