söndag 2 maj 2010

Trötta fötter och bilder i repris !







Ja göta petter vad min fötter är ömma ! I helgen har Gränby centrum haft modehelg och butiken jag jobbar i har haft 20% på valfri vara som erbjudande. Gissa om det var många som ville köpa skor ! Lovar att vi som jobbat i helgen gjort ett maraton lopp. Men det har bara varit roligt, älskar när det är högtryck. Här hemma går det lite trögt för maken med vårt varmbonade föråd. Han ska ju ha kaffepaus och göra en massa annat hela tiden. Men nu fattas det i allafall bara tre garderober dit. Blir jättebra ! Ska väl egentligen inte klaga vi flyttade in för 5 månader sen, kollade på arga snickaren i veckan och dom hade hållt på med sitt hus i åtta år !. Så jag ska väl inte hetsa upp mig hi,hi. Men i väntan på nya bilder visar jag några från vårt förra hem. Ha nu en skön vecka !

9 kommentarer:

Cilla sa...

Ja men tro jag att du har ont i fossingarna stackarn!!
Vilka fina bilder du visar :0)
Ja dom där karlarna.. hmmm
Dom har sååå mycket att stå i..hihi
Ha det bäst!!
Kram Cilla

Hanna sa...

Ja inte stressa syster, då kan man bli sjuk. Du vet karlar har sitt eget schema. Kramis

Vintage sa...

Vad mysigt ni har det! kul om karlarna! Kramar Susanne

Huset vid ån sa...

Så fint o hemtrevligt du har det...Önskar dig en bra dag! kram Therese

Åsa sa...

Hej och tack för titten hos mej!

Fina bilder du visar. Hoppas dina fötter blir bättre. Vet hur det känns efter 17 års spring i klädesbutik. Mina fötter blev förstörda. Så var rädd om dina.

Kram Åsa

Tessie sa...

Jag såg också arga snickaren, tänk att hålla på så länge med huset utan att få flytta in?!
Skönt med ett bra förråd, vi har en stor lada på tomten men den är hopplös att förvara saker i. Det blir fuktigt och möglar *suck*

Ha en bra torsdag!

Kram Torparfrun

Älskade pion sa...

Vilket fint hem du har.Tack för titten inne hos mig.Kram Ulrika

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en Trevlig Helg! Hoppas att du haft en bra vecka....Kram Therese

Skomakartummen sa...

Stackarn... jaså det är gränby du jobbar på... brukar vara där och shoppa. Det är så smidigt att lämna barnen hos morfar och ta en lugn stund själv på gränby. Du får be om lite fotmassage vet ja, kram sari

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort