lördag 21 februari 2009


Blev lite shopping igår med stora sonen. Först bar det av till BR- leksaker. Skulle inhandlas present till kusinen och så ville Martin köpa nåt till sig själv också. det blev en dumper i lego till kusinen, Så nu kommer man ligga på plus ett tag igen. Martin köpte en hjullastare i lego. Sen fikade vi på landings, jättemysigt. Blev väldigt många kalorier, men man får ju inte falla ur. Efter det var det min tur att välja affär, självklart blev det myrra . Sonen var måttligt road så det blev inget handla där. Gick vidare till hemtex. Där blev det örngott till sönerna och två fina glasburkar till mig. Sist blev det åhlens, där köpte jag en stor glasklocka. Så jag blev ganska nöjd.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort