tisdag 17 februari 2009


Har varit hemma från jobbet i dag, haft en hemsk migrän. Något jag inte drabbas särskilt ofta av. Men det har nog med spänning och lite nervositet att göra. Ska hålla personalmöte tillsammans med tjejen som ska gå på mammaledighet. Så nu finns ingen återvändo! På måndag gäller det. Är rädda att göra bort mig eller säga något fel så här i början. Jag vet att själva jobbet kommer jag klara, det svåra är att hålla sig rätt mot 14 stycken. Inte vara för hård men heller inte vara mesig. Jag antar att allt kommer falla på plats när tiden väl är inne. Har blivit utbildad genom ecco under 3 år där har jag mycket gratis vad det gäller butik och budget. Så nu är det bara bita ihop och starta racet! Men min familj stöttar mig till 100% så det känns skönt. Så kommer jag bra överens med vår VD. Så va tusan är problemet? Ha, ha jag `e rolig ja. Nu har jag lyckats peppa mig själv hi,hi.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort