torsdag 23 september 2010

Vad händer i dag då ?


Inte mycket ! Ska pyssla lite men är inte riktigt inspirerad. Har fixat med en blogg till där ni kommer att kunna följa vårt busfrö till hund som snart kommer hem, bara 9 dagar kvar. På eftermiddan ska jag åka och hälsa på hos min dotter och fika, mums fika är aldrig fel. Sen ska vi till Brukshundcenter och handla mera hundprylar till Cito. Så hoppas jag på en sväng till Plantagen också. Annars tänker jag bara ha en skön vilodag, njuter av tystnaden här hemma. Så ska jag tjuvkika lite på julsaker så jag vet vad som behöver tillföras till den här julen. Kram på er alla !

2 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Håper du får en jätte mysig dag....de er jo best de dagene man ikke alltid skal gjøre så mye,men kose seg og slappe av...og hente ny inspirasjon:)))
toveklem

Nilla Q sa...

Hoppas du haft en skön dag! Härligt att vara ledig:-)

kram Pernilla

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort