tisdag 14 december 2010


Ja några pysselbilder blev det inte, är lite osams med min kamera ! Så jag visar bilder jag tog innan kameran började leva sitt eget liv. Är hemma från jobbet då jag drabbats av en eländig hosta, går inte att stå och hosta på kunderna. Men jag har fått medicin (cortison) så det känns faktiskt redan lite bättre. Vår hund Cito har haft nåt rövarbus för sig på morronen och ligger inte på plus hos mig. Nu ska jag plocka fram mitt pyssel jag köpte från Panduro som jag ska sy. Är Vintage hjärtan ,supersöta.

6 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Hihi....godt det ikke bare er hos meg hundene er fantete....tror du ikke unge frk Talisa i går kveld hadde klart å få den lange snuten sin nedi en panne med kylling?Vi får nå bare håpe at alle benene ikke river opp tarmene hennes innvendig,selv om det hadde vært til pass til henne!!!!
Så koslig stemningsbilde du hadde tatt her,nesten så jeg kjenner svibel-lukten mot meg:)Nydelig!!!!
Mitt kamera er også katastrofe for tiden.dårlig lys spesielt inne og da nekter mitt kamera å samarbeide...kjedelig.
Godt å høree du er bedre,prøv å slappe av og kose eg nå når du likevel er hjemme:)
God bedring!
kram,Tove:)

Tessie sa...

Känner igen det där med att inte vara sams med sin kamera :)

och tyvärr även det där med att vara osams med hunden ;)

Kram

Nilla Q sa...

Hoppas du blir av med hostan! Mysigt att få tid till lite pyssel i alla fall:-)

kram pernilla

alegni sa...

vad har busen nu hittat på som gjort honom lite impopulär hos matte?
hoppas du slipper hostan, men kortisonet torde ju nog hjälpa.
kram
ingela

Viola sa...

Det där låter ju itne roligt, varken med hosta eller kamera, ta en jullott..än finns det tid kvar, går ut på söndag, krya på dig kram

vita drömmar och svarta tassar sa...

Stackare låter inte bra tur det har vänt!Låter bra med lite pyssel..hoppas kameran kommer tillbaks till ditt liv så vi kan få se allt fint du gjort.....
Läs lite om klicker och prova de på honom skit roligt har varit på kurs nyligen och de rekomendera jag
Krya på dig!!
kram wivi

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort