lördag 11 december 2010


Vilken härlig vecka ! Vi säljer tofflor som bara den, naturligtvis är det Shepard som går bäst i år också. Här hemma så pysslar jag och fixar, ligger lite efter med julpyntningen men nu börjar det arta sig. I dag har maken och jag varit i väg och handlat julklappar. Skönt att ha det gjort. I går överraskade maken mig rejält. Han tände massor med ljus i badrummet och bjöd på ett skumbad med rosenblad i , gissa om jag var en lycklig fru *ler*. I morron ska jag visa lite pysselbilder.

2 kommentarer:

vita drömmar och svarta tassar sa...

Gisses! vad lyxigt tur vi inte har badkar då skulle jag bara undra vad han har gjort som fjäska thihi..men tänder ljus överallt gör han!! visst är de mysigt med valp nu när de är mycket snö..jag tycker min blir heltossig ser riktigt hur kul de är...

Ha en mysig advent

kram wivi

alegni sa...

så underbart med en gubbe som skämmer bort en på det där viset :)
kram
ingela

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort