måndag 10 november 2008

Åh va det är jobbigt att vänta på att mitt fina halsband ska bli färdigt! Jag är så nyfiken på hur det blev. Just nu sitter jag och laddar för en ny härlig arbetsdag. Sitter och tittar på ett amerikanskt tv program som heter cheaters. Vilka puckon det finns. Om man är otrogen får man nog räkna med att bli avslöjad. Själv skulle jag inte vara nådig mot min man om han skulle vara det. Oj Oj han skulle nog önska att han bodde på en annan planet. Men jag är övertygad om att han inte kommer att vara det. Ser till att han blir väl omhändertagen av sin fru, på alla plan. Sen finns det inte en chans att han hinner lessna på mig, ändrar hårfärg väldigt ofta. Han tycker det är spännande och se om frun har samma hårfärg som när han gick till jobbet. I morrn är jag ledig , då ska jag kolla in en ny inredningsbutik stockhouse. Antagligen blir det nåt som jag absolut måste köpa. Maken får snart spader. Men han är ju ganska van efter 14 år.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort