tisdag 18 november 2008

Åh, vad det är synd om mig fortfarande. Är så liten och ynklig. Fick knappt en blund i ögonen i natt för jag bara hostade. Så där ja nog med självömkan. Nu är det inte många dagar kvar tills jag kan börja ta fram mitt adventspynt. Maken har snart skavsår i öronen av allt mitt tjat om vilka blommor jag ska köpa, vilka krukor dom ska ha. Är väldigt förtjust i vita julstjärnor, man kan ställa dom i grupp på golvet i fina krukor så blir det så fint. Sen har jag gått och klurat på vilken stjärna som ska sitta i vardagsrumsfönsret. Ja vaddå, det är allvarliga saker att fundera på. Sen har jag paket kalendrar till mina söner som ska fixas, jättekul att komma på 48 olika småpaket som sen ska slås in i papper och hängas upp. Dottern är så stor så hon brukar få nån present och pengar som motsvara det killarna fått för. Sexbomben jag är gift med har fortfarande inte rakat sig så det är nog han som ska vara tomte i år. En sak bekymrar mig lite ,blir det nåt viltkött på julbordet? Antagligen inte. Börjar tro att hemma bygget han håller på med är nåt han ska försöka klubba ner älgarna med efter som han inte lyckats skjuta nån än. Fast jag har en annan teori om skogen också. Kan det vara så att han går ut i den bara för att slippa sin tjatiga fru en stund? Nej , det kan väl inte vara möjligt!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort