lördag 8 november 2008

Lördag 8 november


I dag blev det en lång dag upp tidigt sent i säng. Är involverad i sönernas skola, så vi har hållt i en ganska stor loppis i dag. Det skulle vara planerat och klart med bord och kaffeservering. Men det gick bra, blev väldigt lyckat. När jag kom hem från det så fick jag en försenad födelsedagspresent av maken. Blev glad så jag bara stod och studsade i köket. Fick min efterlängtade kaffemaskin. Men jag hann inte prova den, skulle bara äta och dra vidare till jobbet. Puh, himla stressande och farande för jämnan. Men efter jobbet körde maken i gång kaffemaskinen, åh vilket gott kaffe. Smakade helt underbart gott. Han är världens bästa make!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort