fredag 12 juni 2009

Den blomstertid nu kommer........!


Host,host puh, försöker ta mig igenom en tät hårspraysdimma min son just lagt. Han stod säkert i 30 min och fixade frisyren. Storebror tittade på och la in lagom syrliga kommentarer. Varför skulle dom hålla sams sista skoldagen ? Fy bubblan vilken kyla det är ute, känns inte som 12 juni . Är så man kommer få istappar i håret i dag, blåsigt är det också.

I dag så är jag ledig och ska ha avslutningsfika för mina barn och deras kompisar och kusiner. Sen kommer även mamma med några av mina yngre syskon också. Så det blir livat i holken. Ingen av oss är särskilt tystlåten så det blir ett jäkla kackel och ståhej. I går upptäckte jag nåt riktig läskigt, har fått två nya rynkor vid ögonen. Ja tänk så det kan bli hi,hi. Men jag ska leta reda på nån mirakelkräm som gör mig minst 10 år yngre. Ha nu en riktigt skön dag och fira skolavslutning, själv ska jag även fira att jag fått 5000 besök på min blogg sen september då jag började blogga! Trodde inte att det skulle bli så stort, kanske några hundra på ett år. Kramis Nilla

1 kommentar:

Hannis sa...

Trevlig avslutningsdag!!

Bara två rynkor?
Rena rama ungdomen fortfarande!
Om du hittar nån mirakelkräm,dela med är du söt=))

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort