fredag 5 juni 2009

I dag blev jag arg på maken helt i onödan, attans. Kändes inte bra att erkänna det. Var till mique i går och köpte så fina saker servetthållare,kryddlåda och bullfat. Dom är vita och lantliga med text på, jag är helnöjd. Lägger ut bild på dom i kväll. Så jag tyckte det verkade som maken inte gillade dom och tyckte de var onödiga. Men då tog det hus i helsike, frugan gormade och grymtade värre än ett vildsvin. Ha, ha till ingen nytta. Han förstod inte alls varför jag var så arg, pinsamt! Men då får han ju sluta prata i skägget, man kan inte säga en sak och mena en annan. Fast jag älskar honom. I morron har vi varit gifta i 11 år, då ska vi åka till sigtuna och äta god mat och njuta av livet.

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Uffe förstår aldrig varför jag är arg, han förstår knappt ATT jag är arg.

Kram Lisa

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort