måndag 8 juni 2009

Tupperware !


I går var det tupperwareparty hos mig, många saker blev det. Tur att maken tog grabbarna och cyklade iväg en sväng. Egentligen är jag inte så förtjust i plast men tupperware har mycket som funkar till picknik och liknande.

Sen hade jag också besök av 7 veckor gamla lilla Sam, han är så ljuvligt söt. Min stora son satt som fastklistrad brevid honom.

Bröllpsdagen blev väldigt lyckad. Vi var till Steningeslott och sen var vi till vackra Sigtuna. Blev lite shopping och massor med god mat. Nej nu måste jag sätta fart och cykla till jobbet, ha ha tur att man bor skapligt nära när man är lte sen. Tjingeling!

1 kommentar:

VITA NYANSER sa...

Vad mysigt att läsa om ditt bröllop! Du bjuder på dig själv, vad härligt (jag tänkte på när du blev arg på maken i onödan). Tupperwear-saker kan ju komma bra till användning i sommar. Jag skulle behöva köpa in lite till picknick, skålar och muggar, men får hålla till godo med Willys som jag har spanat in fina rosa muggar, skålar och tallrikar.

Ha det bra!
Kram L-L

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort