onsdag 10 juni 2009

Prisa gud, nu kommer skatteåterbäringen!

Ha ha, ja nog är det så många tänker. I dag har vi haft galet mycke kunder, har sprungit i lagertrappan så rumpmusklerna värker. Men det är härligt att folk vill handla upp sin skatteåterbäring. Själv har jag inte kollat om jag fått min, lika bra det blir bara en massa inredningsaker handlade. Sitter på jobbet just nu och pustar lite, blir nog till att jobba över i dag. Maken har varit in en snabbis ,tror han saknade mig lite =). Sen blir det väl till att cykla hem i det förbaskade regnvädret igen. Kanske kommer jag och gör ett inlägg till i kväll. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort