måndag 6 juli 2009

ÄNTLIGEN SKINNÄSVIKEN !


Ja nu är det äntligen semester, ska bli riktigt skööönt! Vi kom till stugan ganska sent i går. Först skulle jag jobba och sen skulle det fixas med mat och sista packningen. Men nu har vi kommit i ordning och bara njuter. Vädret har varit övervägande vackert. Så jag har läst Sjöjungfrun av Camilla Läckberg. Måttligt poppis av övriga familjen hi,hi. Men det är absolut bästa sättet att koppla av. Vi har hunnit med att städa förådet också. Gud, va med badleksaker och trams det låg där. Först fick sönerna själva plocka igenom vad som skulle sparas men det resulterade i att allt blev kvar tom simringar för bebisar. Så jag tog komandot och röjde ! Sen har vi haft besök av en liten familj med ekorrar. Den första var nog mamman, kom och satte sig på verandaräcket när jag satt på altanen. Sen kom två ungar och busade brevid gräsmattan. Nu sover sönerna efter en lång dag med vattenkrig och bus. Maken ligger och tittar på Beck. Men jag undrar hur mycket han ser. Kommer konstiga ljud typ snarkningar hi,hi. Ses i morrn.

3 kommentarer:

Milla sa...

Härligt med semester! Läsa bok är ett utmärkt sätt att koppla av, har redan avverkat flera pocket... Måste nog köpa en idag! Ha det gott! Kram Milla

Radhusdrömmar sa...

Håller med dig om att läsa böcker ger avkoppling. Hoppas att ni får det mysigt i stugan!!!

Kram Johanna

Hanna sa...

Nä, nu ska du inte ljuga. Din man somnar aldrig på soffan ,han vilar bara ögonen. Hihi
Hoppas ni får det skönt och du slipper vara chef för några dar, kom ihåg att koppla bort jobbet. Kramis

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort