fredag 24 juli 2009

Så går det när man är glupsk!


Fy tusan för halvbra räkor! Käkade en sallad med räkor i förrgår, kan i dag intyga att det var den sämsta jag någonsin ätit. Blev tvungen att gå från jobbet i går magen var helt ur spår. Den har låtit som en bubblande jacuzzi. Så här har näringen mest beståt av mineralvatten. Men man får väl se det som en snabb bantningskur hi,hi. I dag har jag fått min efterlängtade lampa, gissa om jag är mallig. Maken är inte riktigt lika imponerad ha,ha men det hade jag heller inte förväntat mig. Har fått ett trevligt paket från Nordljus med lite smått och gott också. Fotar och lägger in bilder i morron.

6 kommentarer:

Hanna sa...

Jaha ska du också klaga på räkor. Min make verkar ju inte heller tåla dem, du vet ju hur det var när han åkt räkbåten. Men jag tror inte att de räkorna var gamla, snarare det han drack.Hihi

Mamma C sa...

Inte kul med dåliga räkor och må pyton sedan.
Kram Mamma C

Home No.1 sa...

Åh fy farao för dåliga räkor, då ligger man där som en räka sen....
snygga dojjor i inlägget innan fick ett ha begär här nu...kram Annica.

Det vita dårhuset sa...

Hej underbara Nilla!
Tack för din trogenhet!!!
Och visst är det så att det kan vara skönt att ha någonstans att fly ifrån....
jag vill bara att folk ska förstå att vi alla är likadanna... För hur man än vrider och vänder på det så finns det människor som får en otrolig ångest över att läsa om andras "perfekta" liv!

För min del blir en blogg bara så mycket bättre om det delas med sig lite av det verkliga livet också-
Känslan av att det finns andra därute som har samma tankar som en själv ;o)
Ja ja, du vet nog vad jag menar *fniss*

Hoppas nu magen rätar till sig så du kan stoppa den full med god helgmat =O)

Många kramar Erika

Anonym sa...

Usch, inget vidare alls med dåliga räkor. Åt också en dålig räksallad en gång. Så det gör jag aldrig om.
Hoppas att du mår bra nu.
Kram

Körsbärshöjden sa...

Hittade hit från Mamma millan....

fastnade för "jakt och inredning "
då det är intressen som jag också har...

Tråkigt att du blev dålig av räkorna....
Kommer att hälsa på här igen :)

Ha en fin dag
Eva

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort