fredag 10 juli 2009

Tjoho, det har slutat regna !


Äntligen har solen tagit sig igenom dom besvärliga molnen. Men mitt på dagen var det kraftig blåst fruktansvärda kastbyar. Men då satt lilla jag med mina söner och fiskade, ja jag vet vansinnigt ! Snacka om att jag hade punkarfrilla efteråt hi,hi. Två aborrar blev det i allafall, mums ,så det blev ju lite lön för mödan. Maken var hem till Uppsala och tvättade lite i dag, är faktiskt det enda jag saknar i stugan en tvättmaskin. Har läst ut ännu en bok i dag ,har jag börjat kan jag inte sluta. I morron får vi besök av lilla Sam och hans föräldrar, så mysigt med bebisbesök. Vi ska äta god mat och njuta av det förhoppningsvis vackra vädret. Nej nu ska maken och jag med gemensamma krafter försöka få sönerna i säng.

7 kommentarer:

sand mellan tårna sa...

hej...

tyckte jag kände igen bilden..... visste du att jag befann mig ett par kilometer från dig när du skrev hos mig? hihi... världen är liten I guess!

Vi känne rinte varandra va?

Kram L

Sjabbig men chic sa...

Fast hur mycket jag än hatar dåligt väder på sommaren så älskar jag storm. jag vet, jag är inte helt enkel.;)
Du den där lampan vill jag också ha.

Kram Lisa

Annas hjärtan sa...

Hejhej! Ja du verkar inte vara den som bangar lite dåligt väder, ser ju bilderna på fiske i regn ;-)

Stina sa...

Mysigt med lite fiske. Det gillar jag.:-) kram

En helt vanlig familj... Eller?? sa...

Storm är mysigt.. gillar regn och rusk också.. det är nog bara när det är kallt och regnit som jag inte gillar det.. på sommaren är det helt ok.

Hoppas du får en skön helg..

Kram Mia

Mitt hem är min borg sa...

Hej hej!!

Åh, har ni fiskat.. Kan tänka mig hur det har blåst.. Så ni är på gräsö? Var i Norrskedika idag, på bakluckan.. =)

Ha det gott
Kram

Fröken Fräken sa...

Faktiskt är det riktigt soligt och varmt här idag! Har suttit ute och solat och läst, och det får nog bli en kvällspromenad så att man får njuta av det härliga vädret.

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort