onsdag 12 augusti 2009

Öregrund dag 3


Efter regn kommer solsken. Ja det stämmer idag har vi haft underbart väder här vid kusten. Jag och min dotter har verkligen legat och pressat på bryggan. Killarna har pillat med metspön,fikat och kommenterat att vi är jobbiga som bara solar =) Mamma och min lillebror åkte hem före lunch. Då hade dom fått lagom dos av havsluft. Nu på kvällen har vi spelat kubb och ätit tacos. Nu ligger alla tre på golvet framför tv:n och stoppar i sig chips. Alla tre har samma favorit program Simpson så det är mycket fnitter just nu. Jag är världens lyckligaste mamma nu när jag har alla barnen hos mig, jag blir alldeles varm i kroppen. Har saknat min dotter så himla mycket, måste dom bli stora? I morse när jag vaknade låg yngsta sonen på storasysters arm och sov. Då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna. I kväll ska dom sova med storasyster båda två. På återseende i morrn =)

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Det där låter riktigt mysigt. Att ha barnen kring sig är det bästa som finns och så varmt härligt väder på det...

Kram Lisa

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej !

åå visst är det en skön känsla när alla barnen är samlade...kan stå å titta på mina 5 när dom sitter i soffan å myser hur länge som helst...

Kram Nilla

Fröken Fräken sa...

Efter regn kommer solsken stämmer här med, både bokstavligen och bildligt. Sol ute och jag känner mig inte alls lika otursförföljd :-) Låter som att du också har haft en toppendag!

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort