fredag 28 maj 2010

Jodå,men annars är det bra !


Ja maken och jag har varit väldigt oense här hemma. Vi har varit som hund och katt, varför? Jo vi var överens om att göra en råspontvägg i sovrummet som skulle målas vit. Men så i sista sekund ändrar han sig. Oj,oj snacka om att utmana ödet !!! Till slut när jag lugnat ner mig så undrade jag varför . Hans svar blev då att han minsann inte tänkte riva ner den om ett halvår eftersom jag alltid ska ändra mig. Hi,hi han har en poäng där, det händer väldigt ofta. Så jag ger mig och gör som vi sa från början ,sätter upp en snygg fondtapet. På jobbet rullar det på ,jäklar va vi säljer skor. Märks att det är student och skolavslutningar på gång. I går hade vi en annons i UNT på damsandal och i dag är det en herrsko. Så det är lite tryck. I morron ska jag jobba extra då det är lönehelg, plus att vi har en eccodag med en massa erbjudanden så det lär bli mycket att göra. Men på söndag tänker jag fira morsdag ! Hoppas nu att ni alla får en skön dag.

3 kommentarer:

Hannis sa...

Där ser man=))
Men en fondtapet är ju minst lika snyggt och är dessutom enklare att byta ut när man lessnar.

Hoppas att du blir firad ordentligt på Mors dag!

Hem och Lycka sa...

Vad synd, råspont som är så snyggt. Men skönt att ni kom överens i alla fall.

kram Mia

Fröken Ellinor sa...

Hej.

Halkade in här, tyckte du hade en spännande beskrivning på bloggen :-)
Hahahah han vet inte vad han har att göra med en kvinna som vill inreda och måla...

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort