tisdag 18 maj 2010




Nu har maken och jag äntligen enats om hur sovrummet ska se ut. Vi fick inspiration från senaste VAKRE HJEM, så bilderna är lånade därifrån. Blir varken rosor på fondvägg eller rosa. Det blir helt rätt och slätt vitt. Varför kunde vi inte enas om det från början? Jo för att min man älskar att ha en åsikt för att sedan bli nedröstad hi,hi. Kommer att bli superfint ! Till det kommer mina quiltade filtar med rosor ligga på sängen. Blir även en beige hissgardin och en beige sängkappa. Den sistnämnda har jag jobbat på ett tag men lessnat, så nu hoppas jag att den ska bli färdig.

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Det låter superfint!

Vi köpte råspont från K-Rauta - grov och randig i strukturen.

Kram Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

alegni sa...

vitt i sovrummet blir nog bra -
det är ju bra att ni inte förhastat er i valet, utan tagit god tid på er att bestämma ;)
söta igelkottar i inlägget här nedanför!
kram
ingela

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort