söndag 23 maj 2010

Söndag!


Ja då var veckan nästan slut och jag mår mycket bättre men är inte helt på banan. Men jag tänker ta det lugnt på jobbet i morron och ta saker och ting som det är. I går var jag ute hela dagen och verkligen jobbade på att bli brun vilket resulterade i att det SVIDER i dag i skinnet. Men det kostar att ligga på topp. Tur att det ska regna några dagar så mitt arma skinn får vila. I lördags fällde min jägar make sitt första vildsvin, äntligen. Jag som länge trott att han bara lurat mig eller att han gick ut i skogen för att slippa höra mitt inredningstjat. Så snart blir det grillat vildsvinskött, ska bli spännande. I dag ska vi stå ute i hällregn och titta på yngsta sonen när han spelar fotbollsmatch. Så det lär bli gummistövlar,jacka och paraply som gäller. Tack alla ni som kikar in hos mig ! Hoppas ni alla får en skön vecka.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Hm, när ska du sluta bränna dej. Du gör det ju varje sommar, man ska vara försiktig med solandet!!!!

Livet i träsket sa...

Vad spännande med vildsvin på grillen! Jag önskar att det fanns vildsvin höre som karln kunde jaga!
Kram
/Kristina

Inspiration i vitt sa...

lycka till med det goda köttet på grillen.Tack för att du ville vara med i min tävling, ha en fortsatt härlig vecka och kram på dig/Ingela.

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort