torsdag 1 juli 2010



Ja nu har jag varit lite dålig på att blogga igen, men det kom en massa skor och jakt i vägen. maken har börjat med miljövänlig jakt ,han cyklar till skogen hi,hi. Jag kan faktiskt inte annat än skratta åt honom. På jobbet har det varit fullt upp med sommarrea ,jisses vad med skor. Men nu ska jag ha semester i två veckor. Finns lite att göra på tomten, har sått nytt gräs på några ställen men det vill inte riktigt ta sig .....hm. Just nu håller sönerna på och bär ut saker i tältet ,för i natt ska dom tälta på gräsmattan. I dag har vi fått ett glädjande besked som innefattar fyra små tassar. Nu håller vi tummarna för att det blir tillräckligt många. Maken har redan börjat med ritning på en fin hundsäng som ska snickras ihop, han kan inte bärga sig är som en liten pojke. Men han har lovat att inte göra den klar förrän vi vet helt säkert. Nej nu ska jag hjälpa sönerna, så lovar jag att blogga som bara den i sommar ,tjingeling !

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort