fredag 16 juli 2010

Noll koll !


Ja det kan man lugnt säga ! Inte kan jag skylla ifrån mig heller. Trodde ju att jag skulle börja jobba på måndag, men icke ! Jag börjar i morron, hi,hi är ju jag som gjort schemat. Tur att min syster Anna ringde i går och sa att vi skulle jobba tillsammans i helgen, annars hade det kört ihop sig. Så jag får passa på att njuta så mycket jag orkar i dag. Men tisdag och onsdag är jag ledig igen. Sen vecka 30 har jag semester igen så det är egentligen inge synd om mig. Fiskelyckan var stor för mina killar igår Martin drog upp 2 gäddor och 2 gös, Linus drog upp en gös och maken likaså. Dom var ute med båten mellan 15-21 ,tokstollar. Inte blev det nåt regn i går heller fast hos min syster några mil bort regnade det, orättvist. Nej nu ska jag dricka en kopp kaffe och umgås med maken.

2 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

Tack för dina kommentarer hos mig. De uppskattas! Noll koll har jag för jämnan nu förtiden*ler kramis semlan

Lilla huset på prärien sa...

oj, oj - tänk om du hade missat jobbet!! hi hi... lite kul hade det allt vara. snacka om att vara i "semestermood"!

lycka till på jobbet i helgen och njut av fisken!

kram jenny

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort