lördag 31 juli 2010

Kolmården 3 dagar !

Bungyjump på trampolin. Jag är väldigt imponerad på Linus som är höjdrädd.
Alla 3 badtrollen är mina. Pappa med ryggen mot kamera, Linus bakom statyn och Martin i bild.





Vart är närmaste matställe ??? Dessa 2 var hungriga konstant..


Då var vi hemma igen efter 3 helt underbara dagar i Kolmården, hotellet var som vanligt väldigt trevligt. Nyhet för oss var att SPA och Relax tillkommit sen vi var där sist. Vilken relax avdelning var bara njuta så mycket det gick ! Killarna är jättenöjda efter denna tripp med vilda djur, hotell, bad och mycket mer. Nu har jag ledigt tom tisdag sen är det jobb igen men jag har en vecka kvar efter det då vi ska pyssla lite bara sönerna och jag. Ni vet ju att jag typ i ett år babblat om hundvalp.....nu är det bara några dagar kvar tills dom föds, ska bli så spännande. Den hunden är så efterlängtad ! Maken bygger på den fina hundsängen och planerar i sina drömmar. Nej nu ska jag baka lite, har saknat min Kitchen Aid.......ja jag vet är lite tokig.

6 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

vi har med planer på kolmården, vi får se om vi hinner i år...barnen längtar dit efter att ha sett bilder etc...kramis semlan

Nilla Q sa...

Kolmården verkar riktigt kul! Men det får bli ett annat år, för nu är pengarna slit:(

Ha en skön lördag!

kram pernilla

Gårdsromantik sa...

Vilket härligt äventyr ni var på!

Ja dessa glupska män :-)

Kram Maud

Emilias sa...

Ni ser ut att ha haft det underbart :) Visst är det hotellet bra? Var där förra sommaren..

Hahah, kan tänka mig att DET var en ovanlig dyn.. inte så vanligt hos män att läsa sådana tidningar ;)
Kram Emilia

Lilla huset på prärien sa...

Åhh Kolmården har jag velat åka till länge. Har aldrig varit där och skulle gärna ta med mig alla barnen. Vi gör det inte i år för de minsta är inte tillräckligt stora att kunna förstå och njuta av det hela. Härligt ser det ut!

Jenny

Hanna sa...

Hm, jag brukar längta hem till min säng men du längtar hem till din KA, hihi, jag har en tokig syster!!!

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort