fredag 5 december 2008


Då har årets julfest gått av stapeln. En mycket trevlig tillställning med god mat och dryck. Vi var på en av de större krogarna i vår stad som har en schlager show. Tidigare år då vi haft firmafester eller julbord har jag hållit mig till det alkoholfria, men i år tog jag och ändrade på det. Men eftersom jag vet hur mycket jag tål och vet att föra mig var det inga problem. Men jag tror att en delav mina arbetskamrater upptäckte att jag inte är så jäkla stel och tråkig. En klart lyckad kväll. Chefen och hans sambo verkligen bjöd på sig själva och var avslappnade.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort