fredag 5 december 2008

I dag har jag varit på stan med min dotter. Vi träffas inte tillräckligt ofta känner jag ,men jag kan ju inte tvinga henne att vara med sin mamma. Hon har haft det lite kämpigt sen nån vecka tillbaka. Kärlek är nåt man måste jobba på och blir inte alltid som man tänkt sig. Så nu har hon och killen tagit en paus för att fundera på hur dom vill ha det. Killen älskar henne väldigt mycket och skulle kunna göra nästan vad som helst för henne. Men han är några år äldre och ser på livet med andra ögon. Min dotter Har precis börjat fått ordning på sin tillvaro och upptäckt en ny del av livet. Kanske behöver hon vara lite ifred och få chansen att blomstra i sin egen takt. Båda två måste vara kära ,det är en förutsättning för att det ska fungera. Men nu har hon tagit steget till att vilja vara ifred. Hon behöver luft. Jag får också backa undan lite, kan vara lite tjatig ibland. Men vi ska träffas lite oftare tycker jag, tror hon tycker lika.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort