onsdag 3 december 2008

Har ju glömt berätta att stora sonen fyllde år i lördags. Då fick han ett Xbox 360 med spelen Kung Fu Panda och Indiana Jones lego . Eftersom hans föräldrar är fullkomligt otekniska kan ni ju tänka hur det blev. Först fick jag ringa onoff akuten för boxen tog inte lego spelet. Då säger service killen att jag ska testa att stoppa i en Dvd i boxen. - jamen säger jag ,det är ju en spelkonsol. - ja svarar han , som du även kan lyssna på musik och kolla filmer. Typiskt mig att inte läsa vad som står i instruktionerna. Men i allafall så fick maken åka och byta spelet för det var antagligen fel på skivan. Sen blev det spela av. Men Kung Fu Panda fick vi inte i gång och jag vägrar ringa onoff akuten igen. Så kul ska dom inte få. Men nu 5 dagar senare har jag kommit på hur man ska göra. Det var skit enkelt, man skulle bara markera en annan verision. I bland så undrar jag om man verkligen få vara så här oteknisk. Tog mig flera veckor innan jag fick hum om hur nya micron vi köpt ,fungerade. Ja ,ja , man får väl trösta sig med att jag säkert roat nån. Min son är i allafall väldigt nöjd nu när alla spel fungerar.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort