onsdag 10 december 2008

I dag har jag varit hemma från jobbet med min äldsta son. Var lite kaos och tårar i morse. För ca 6 år sen fick han en sjukdom som han fått gå igenom bra och dåliga dagar med. I dag var det en av dom dåliga. Men han får mer sällan så kallade skov när sjukdomen gör sig påmind. Så han har slappat och sovit mest hela dagen. Men i morron ska han gå i skolan igen. När lillebror kom hem från skolan så gjorde vi alla delar till pepparkakshuset och lite småhus. Maken är som vanligt "inte" trött efter jobbet men ligger ändå och blundar på soffan i tron om att vi inte märker att han sover. Ha ha, hur lättlurad tror han att jag är? Är mamma till tre barn då är det inget som undgår en.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort