lördag 13 december 2008

I dag tog jag mig sovmorron, sov ända till klockan 8. Det är länge för mig. Är tredje helgen i rad som jag är ledig , är såå skönt. Maken är som vanligt uppe före tuppen och ute i skogen. Tror hans klocka ringde runt halv fem i morse. Snacka om att ha ett brinnande intresse, måste ju vara skönare att ligga i sängen och mysa med frun. Köket ser ut som ett slagfält för maken håller på och gör blockljus i olika storlekar. Är kul att han gör såna ,dom blir riktigt fina. Men det är lite jobbigt att han inte blir färdig utan måste ut i skogen emellan. Jag och sönerna ska montera ihop pepparkakshuset i dag får se hur det går.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort