fredag 3 juli 2009

Shoppat lite !


I dag har jag varit ner på stan en vända. Hittade en skål till som jag bara måste ha från Bruka Design. Sen kunde jag inte motstå att köpa en söt sak till lilla Sam. Världens sötaste bebis, men jag tänker inte skriva vad det är för mamman till gossen brukar kika in här hi,hi. Jag hade kunnat köpt mycket mer på Myrra som vanligt men äldsta sonen stod utanför och såg ut som ett åskmoln. Han ville hem och använda vattengevären vi köpt. Skålen jag köpte ska jag ta med mig till stugan för där finns massor med smultron. I dag har det varit väldigt behaglig temperatur. I morse så spöregnade det, då gick båda sönerna ut och ställde sig i regnet. Dom verkligen njöt av värmen och regnet. Knasbollar! Maken har idag gått på semester, tjoho! Själv har jag lördag kväll och söndag förmiddag kvar. Men det som är härligt är att maken var iväg och klippte sig och tog bort skägget, så var man nykär igen!!!!!!
I morron ska vi till dottern och ställa in en vit "Malm" byrå och lite tavlor. Hon är väldigt bestämd med hur mycket jag får hälsa på hi,hi. Vill inte ha mamma rivandes i sina grejer. Nej nu vill maken ha datorn . Tjingeling

5 kommentarer:

Villa Carl Larsson sa...

Vilken rolig shopping :) Jättefint! Söt liten skål också.

Ville passa på att önska dig en trevlig helg. Här har jag faktiskt städat nu på kvällen. Under dessa varma dagar har jag knappt orkat någonting och med fönster öppna dygnet runt blir det smutsigt till slut. Nu känns det genast bättre att ha fått det gjort :) En lugn fredag kväll för min del. Åker till en kär vän i morgon.

Många kramar Josefin

Vilken värme vi har alltså. Går knappt att andas inomhus snart...

Viola sa...

Väldans rar sommarskål du inhandlat, här har kommit lite regn men nu lyser solen igen, men lita svalare...skööönt, ska nu ha en jobbardag iträdgårdern, ha det så skönt nu när semestern stundar, kramen

Milla sa...

Jättesöt skål! Smultron är ju så goda med!

Skönt med semester, jag gick igår men ligger hemma med feber så nåt vidare firande blir det inte. Hade planerat loppis letande idag men det får vänta. Kram Milla

En helt vanlig familj... Eller?? sa...

vilken mysig skål... jag gillar också sådana,... visst är det mysigt att bli lite nykär igen?? hihi

Ha det så bra

Kram Mia

Fröken Fräken sa...

Bruka har mycket fint! Lyckades efter många om och men hitta de ljusstakar som jag letat efter nu i förra veckan. Får ta och visa dem framöver i bloggen!
Hoppas också på att det blir mycket loppis under semestern!!

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort