torsdag 2 juli 2009

Nu ska jag njuta av det underbara vädret!


I dag ska även jag som ser ut som en blekfis ut i solen och njuta. Blir väl samma visa som vanligt jag typ grillar mig och är svinröd i två dagar sen blir jag brun. Är ledig idag och i morron ska bli så skönt. Så i dag blir det en tur till fyrishovs utebad. Sönerna har typ tjata sig gröna i flera dagar. Tråkigt med föräldrar som måste jobba minsann, stackars barn. I går stod jag och maken och tjuvkikade på yngsta sonen , ja jag vet jätte larvigt. Men han var uppvaktad av tre tjejer, han verkligen spalade apa och underhöll dom. Vilken tjej tjusare! Han gjorde moonwalk och sjöng för dom, honom får jag nog hålla koll på i framtiden. Storebror tyckte att brorsan var löjlig, vaddå tjejer, dom är äckliga. Ha,ha han kommer också ändra uppfattning så småningom. Nej nu ska jag försöka få fart på min hösäckar (sönerna) och få dom att packa badkläder. Själv ska jag smörja in mig med papaya kräm som man blir härligt brun av. Fast det är ingen solkräm!!! Men den funkar.
På bilden är mina söner, dom är skitsura för att jag tog med den hi,hi.

5 kommentarer:

Mitt hem är min borg sa...

Åhh.. Vad avis jag blir.. Själv sitter jag inne på jobbet och längtar ut!!!!
Hoppas ni får en bra dag på fyrishov..

Kram!!

Fröken Fräken sa...

Ja, det är nedräkning till semestern för fullt just nu! Inte vill man sitta på ett kontor och trycka... hoppas verkligen att vädret håller i sig!

En helt vanlig familj... Eller?? sa...

Vilken härlig bild...

jag brukar också stå och tjuvkika på barnen.. de är så roliga...

Jag brukar också bli röd sen brun.. fast i år blev jag brun direkt.

Ha det så skönt idag

Kram Mia

Jenny sa...

Hej Nilla,
Vilken liten charmör din yngste son är, vad ska det bli av honom i framtiden;)

Båda sönerna är riktiga sötnosar!

Hoppas ni hade en bra dag vid badet,

Kramis Jenny

Ann-Catrin sa...

hej hej!!

oj då vilken tjejtjusare.. tänk vad roligt det är tjuvkika ibland.. då kan de minsann visa andra sidor man inte sett!!hihi''

Ha det så härligt nu... på badet och allt

kram ♥
A-C

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort