söndag 14 augusti 2011

Hur rörigt kan det bli ?

Precis hur mycket som helst kan jag intyga !!! Just nu står alla torrvaror i lådor och kassar i vardagsrummet, himla snygg inredningsdetalj ;) Vårt fina middagsbord är belammrat med pelargoner som ska vara i köksfönstrena. Ja jäklar så det ser ut ! Roligast av allt var när maken började riva skåp i köket och vi ser vilken tapet som fanns från början. Ni kommer inte tro det är sant....men det var samma tapet som satt i vårt sovrum när vi flyttade in. Inte så noga val där inte, hur tänkte dom ??? Våra stenbänkar har ju som bekant blivit en ond följetong så nu har jag bestämt mig för att göra ett annat val. Annars kommer jag bli tokig om det inte blir färdigt nån gång. Men svarta bänkar blir det i allafall !! Vad händer annars då ? Jo yngsta sonen spelade hemmamatch i morse och de vann med 4-0 mot GUSK ,sonen stod för 2 av målen !! Inte lite stolt pappan var när de kom hem. I morron är det veterinär besök med vår hund. Han ska få 1 års sprutan och bli "besiktad" . Jag är lite bekymmrad över honom för han slickar sig i pälsen hela tiden och ser lite moloken ut. Så nu hoppas jag de kan hitta vad som är fel på min lilla plutt. Nä nu har jag inte tid med det här, ut i köke och försöka laga mat. Om jag nu hittar allt ;) Kram på er ! 

3 kommentarer:

Viola sa...

Det är ingen hit att bo i kaos, att renovera kök är en prövning :) ha de, kram

Cilla sa...

All lycka till framöver med era projekt ;0)
& ett stort grattis till sonen som var sååå grym :0)
Kram Cilla

Cilla sa...

Har nu blivit färgig att lägga till mig som följare så jag inget missar framöver ;0)

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort