fredag 12 augusti 2011

Lite höstkänsla

Börjar kännas lite småkyligt på kvällarna, i går vid 22 hade vi bara 9 plusgrader . Så det blev tända ljus och mys i soffan. Gårdagen var ganska så lugn så jag hann med att tvätta en del fönster och gardiner. Är födelsedag i antågande. Yngsta sonen fyller snart 12 år, fattar inte att åren ska gå så fort. Present är inhandlad och kommer bli succe ,är något han väldigt gärna vill ha men vi sagt är alldeles för dyrt ;) Tog mig en rejäl runda med hunden igår blev ca 4 km blandat jogg och snabb promenad, gissa om jag har träningsvärk i dag. Inte nog med det så ramlade jag och skrapade upp arm och hand. Blir så tokigt i bland, har ju discbrock sen många år tillbaka som jäklas med mig . Så ibland tappar jag känseln i höger ben och naturligtvis så hände det igår på promenaden. Gissa om min hund såg förvånad ut när jag helt plötsligt ligger raklång på asfalten ! Ha,ha måste varit en skön syn, tur att ingen bil kom !  

3 kommentarer:

Anica sa...

Nilla ta de lugnt,så inget mer händer .Tänk på tåååån.Saknar dig på FB I dag e de pubbafton på Edebygård.Ja ska jobba mellan 14-21 sen blir de till pubben en stund.Ja ska jobba hela helgen ,sover jour imorgon börjar kl 1800 slutar Söndag kl 2100.Nice bajs,ha en bra helg om vi inte ses stor kram till dig .ps lugnt:)

Nilla Q sa...

Oj då, det lät inte bra! Hoppas det går bättre nästa gång!;)

Kram Pernilla

Hanna sa...

Låt bli att jogga, bara gå lugnt så du inte bryter nåt!!! kram

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort