söndag 18 september 2011

Oj så många nya besökare !

Tänk så roligt det är att knäppa på datorn och se 42 kommentarer på tävlingen ;) Så många trevliga nya bloggläsare. Här rullar det på både på jobbet och i hemmet. På jobbet så verkligen svämmar det över med nya skor, vill ha typ hälften av alla som kommit hem. Ni kan ju tänka er när det kommer TP, Timberland, clarks, Park West , sixty seven, Vagabond och så mycket mer. I måndags började min dotter sin arbetspraktik hos mig, så himla kul. Hon är tre gånger värre än mig när det gäller skor ;) Lite baciller har det härjat på jobbet också men alla är så duktiga och jobbar på. Här hemma kämpar maken med kaklet i köket ,sitter som berg det gamla. Men det kommer bli så snyggt när allt är klart. På lördag kommer resterande bänkskivor hem. I dag har vi varit med yngsta sonen och kollat fotboll. Lite kallt och blåsigt men väldigt spännande. De mötte serieledarna och spelade oavgjort 1-1, min son gjorde målet !! Nu sitter jag och myser i soffan och har en stor ljusbricka full med tända ljus. Vi har fortfarande ingen värme i huset men hoppas det ordnar sig i veckan. Har varit lite kallt om fötterna på mornarna. Vår villaförening borrar för bergvärme som jag verkligen tror blir bra. Men det har nog varit lite trassel på vägen. En kamin hade varit skönt nu. Nej nu ska jag se klart reprisen av Leila bakar i Frankrike. Må så gott mina vänner.
PS . Börjar dra ihop sig för vinstdragning DS

3 kommentarer:

Unknown sa...

Kikar in och önskar dig en mysig kväll med Leila :)
Gu vad avis jag är på din vän du har i köket!
Å en rackarns snygging är "hon" oxå :)
tjing på re!

Stina sa...

Hoppas att du får en bra dag du gumman. Kram Stina

Tidsmästarinnan sa...

Ååå jag vill ha nya höstkängor nu!
Blir så inspirerad när du radar upp alla roliga märken :-)
Kram på dig!
Susanne

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort