måndag 20 oktober 2008

Fredagen blev succe!

Åh vilken fredag! Säger bara Ladies night, helt otroligt bra. Var god mat och dryck. Det var ca 2500 kvinnor i arenan. Några var överförfriskade och larviga. Andra njöt av underhållningen. Blev bra uppvärmning med Da Silva, blev några trevliga moves. Sen fick vi en storslagen show med Henrik Hjelt, Peter Stormare och Martin Stenmark. Den ena var galnare än den andra. Rätt som det är börjar Stormare klä av sig, gamla karln! men för mig var höjdpunkten var när ridån gått ner och Matte från bygglov kommer ut på scen. Vilken bakelse, blev ju inte sämre av att han tog av sig tröja. Jag lovar varenda tjej i arenan bara tjöt. Så man var ju lite sugen på mer när man kom hem. Min man var ju inte direkt lessen för det. Så det var inte bara kvällen som blev trevlig. Lördagen var lite trög, ont i huvet måste varit för hög musik kvällen innan. HaHa.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort