tisdag 21 oktober 2008

Kostym

Min man behövde en ny kostym, då vi ska på en tillställning som kräver det. Sist min man köpte kostym var 13 år sen, så jag såg med fasa fram mot inköpet. Blev lite överraskad, han köpte en gråaktig med snygg skjorta och slips till. Blev lite till mig när han stod där i provhytten i ny kostym. Inköpet tog max 20 minuter, inget krångel där inte. Det är typ den tid det tar för mig att välja rätt mascara. Men nya skor ville han inte ha, där gick gränsen. Så det blir till att putsa upp dom gamla. Fast det blir nog inga problem ,han har inte direkt slitit på dom. Så då har vi bränt några tusenlappar igen. Fast det var nog mer en investering om han tänker ha den lika länge som den förra.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort