onsdag 15 oktober 2008

Vad hände?

När började mina barn bli stora? Min äldsta son har hamnat i nån förpubertet. Han har blivit slarvig, oponerar sig vid duschning och vill bara läsa serietidningar. Skrivbordet är belamrat med en massa konstiga saker. Tidigare hade denne son väldig ordning på allt. Men han har fortfarande ett ganska städat rum, det får han en stjärna för. Min yngsta son har vuxit till sig och blivit ganska ordningsam kille. Han har snyggt i rummet och koll på det mesta. Men en sak har han helt tappat greppet om ,KLÄDER. Vi har diskussioner om kläder var eviga dag. Gympakläder försvinner eller tappas bort. Jackor har han noll koll på. För två veckor sen var jag till skolan och gjorde fynd. Hittade 2 av hans jackor en tröja och ett par fingervantar. Rackarns unge! Man får väl vara glad att han kommer ihåg cykel och ryggsäck. Fast egentlige gör det inte så mycket, Men man måste få vara lite gnällig.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort