lördag 10 januari 2009

Börjar känna mig lite piggare, har faktiskt ätit lite mat i dag. Men det är fortfarande mest soffan och sängen som gäller. Maken och sönerna har varit och simmat i dag, så då fick jag sova i lugn och ro. I morron ska han i väg och köpa skridskor med dom, jag är inte avundsjuk. Lär bli en tuff upplevelse. Yngsta sonen sa att det var okej om dom bara kostade 1500:- . Skulle inte tro det ,han får nöja sig med ett par billigare. Han använder dom typ 15 ggr på ett år. Nej nu ska jag trycka i mig några godisbitar, är bra när man är sjuk. Har jag lärt mig av Karlsson på taket. Tjingeling.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort