torsdag 1 januari 2009

Gott nytt år!


Go`morron alla nyvakna nyårs firare. Jag antar att det är en och annan som mår halvbra i dag. Men att ni hade väldigt roligt i går. Jag vet att nån redan innan nyår hade problem med minnet så nu lär det inte vara bättre dagen efter. Tror att jag fått några nya läsare på min blogg. Besökar antalet tickar på som bara sjutton. På 3 månader ca 900 besök inte helt fel. Blandningen på besökare är ganska stor tror jag. Nån är en hemmafru, nån annan drömmer om barn,hus och giftermål. Kanske är det någon som söker lyckan hela tiden utan att veta om att den faktiskt redan finns där. Sen kanske det är nån lagom rund busschaufför, kanska någon pratglad uniformerad kille med slips. Så har vi nog nån som bara jobbar hela tiden och har svårt att varva ner. GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort