tisdag 20 januari 2009

Hej och hå ! Det blev en himla massa att göra på jobbet. Butiken var i stort behov av omskyltning. Så jag rev ner massor med skor på golvet och började göra om. Men det var inte bara jag som jobbade hårt, tjejerna hjälpte till bra mycket. Så nu har vi en av mellansveriges snyggaste skobutik. Förra året tog vi hem månadens ecco butik 2 ggr och så kom vi 2:a i åretsbutik. Vi gör ett himla bra jobb! Gäller bara att peppa alla tjejer så att dom tycker det är kul. En hel del vårnyheter börjar droppa in , så det blir gladare färger på hyllorna. Hösten och vintern brukar ju mest bestå av svart, svart och svart. Om några veckor ska jag göa inköp för nästa höst och vinter, galet.

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort