onsdag 28 januari 2009




Jag har fått frågan varför jakt och heminredning inte går i hop, jag ska försöka förklara mig. När jag startade bloggen gjorde jag ganska många inlägg om min makes jakt intresse som höll på att ta över vår tillvaro. Så läser man där kommer man komma underfund med ett och annat. Men framför allt är det så att jag älskar inredning och maken älskar jakt men vi älskar också varandra. Vi har en kläkammare som är drygt 7m2 stor. Den är fylld med jakt och fiske grejer. Min fina symaskin får knappt plats! Ja, Ja en garderob i hallen är fylld med mina skor men det är en annan grej. Jag vill köpa mitt drömhus som jag ska inreda som en tok . Det ska vara stora öppna ytor. Makens dröm är att bo granne med jaktmarken! Börjar jag prata om att tapetsera om vardagsrummet så svarar han att det blir tight eftersom det är jakt på helgerna!!!!!!!!! åh det är inte lätt att vara jägarhustru.

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Aha, tack så mycket för lite förklaring!;)

Kram Lisa

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort