måndag 5 januari 2009

Känt mig hängig och olustig i kroppen några dagar med en envis hosta. Ringde sjukvårdsupplysningen i går som trodde jag kunde ha början till lunginflammation. Men jag fick ingen tid där utan skulle vända mig till husläkaren. Men skulle jag bli mer påverkad på andningen var det akuten som gällde. Men envis som jag till naturen är så bet jag i hop. Sov mest hela dagen i går, var inte särskilt hungrig. Bara trött och grinig. Så i dag har jag varit till min husläkare. Fick ta om mitt blodprov, han trodde det blev fel första gången. Sen tittade han på mig och undrade om jag verkligen inte kände mig dåligare än vad jag sa , nä svarade jag. Är bara jäkligt trött av hostan. Nja sa läkaren det är nog inte bara hostan, du har en släng av influensan. Så nu tar du dig hem och kryper i säng och vilar, så får du recept på hostmedicin. Sen vore det bra om fru tog och lyssnade på sin kropp. Så tokigt det kan bli, jag trodde allt berodde på hostan. Nu ska jag se till att bli ordentligt ompysslad. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort