onsdag 4 augusti 2010

Dax att jobba !


I dag är det tid för arbete igen ,har varit ledig 12 dagar...riktigt skönt. Hoppas det kommit in mycket höstnyheter, tar med mig kameran så jag kan visa er lite bilder sen. Vi har nu lugnat ner oss lite efter gårdagens äventyr. Så himla kul att få veta att valparna föddes och i vilken ordning. Nu har vi även bestämt vad den lilla krabaten ska heta - Cito utalas med K . Uppfödaren ringde igår kväll och ville vi skulle hitta på ett namn på C. Så nu är det också klart. Sen måste jag bara säga att jag blev alldeles varm i kroppen då min dotter lämnat en kommentar i förra inlägget sånt gör mig så lycklig. Ha nu en skön dag alla ,själv ska jag sälja massor med gummistövlar !

1 kommentar:

Livsnjutaren sa...

Lägger mig som följare till din härliga blogg.

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort