tisdag 3 augusti 2010











Fortfarande så har jag inte kommit på nåt nytt att göra. Men jag har nått annat kul att berätta....vi har just fått veta att valpningen hos uppfödaren kommit igång . En liten hanne har redan tittat ut. Är så himla spännande, vi går som på nålar här. I dag ska jag göra ingenting, ska bara ladda batterierna för jobbet i morron. Börjar få sko abstinens...sorterade och fixade med mina egna par igår, slutade räkna dom vid 25 ! Maken såg lite bister ut när jag fixade, men jag kastade faktiskt 5 par ! På tal om att vara bister så tog nog jag rekordet i går eftermiddag. Vi var bortbjudna på mat igår och skulle vara där klockan 15. Kvart i tre står vi fortfarande kvar i jaktaffären...då var jag väldigt bister ! Då säger maken bara -men lilla gumman jag älskar dig ändå ! Åhhhhh jag hade kunnat explodera ! Nej nu ska jag mata diskmaskinen så den blir nöjd och belåten, tjingeling !

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Hörde en kvinna som hade ett litet knep. Var de bortbjudna till klockan 19.00 så sa hon att de var det till 18.00. Smart tycker jag;) Spännande med vovsingarna!

Kram Lisa

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort