torsdag 5 augusti 2010

Lite nya saker !


Jag har fått tillbaka lite inspiration igen så nu kör vi. Har införskaffat en väldigt fin ram från Sia . Ett riktigt fynd faktiskt 129 :- hade kostat 299:- sånt gillar jag. Sen köpte jag nya dörrknoppar till min skänk i hallen. Så nu känner jag mig lite nöjd. I dag ska jag forsätta att göra om i butiken måste göra plats för höstens och vinterns skor och stövlar. Men vi är två som hjälps ås så går det ganska smidigt de andra får sälja. Kan tipsa er som bor nära att vi har väldigt bra rea i butiken just nu ! Ha en bra dag så ses vi åter i morron.

3 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

jättefin ram...kramis semlan

Anonym sa...

Finns det skor som inte luktar illa och är rena?
Elaka styvmor

Jenny sa...

Hej Nilla!
Vilken fin ram!

Det som är bra med hösten är att man kan börja ha stövlar på sig igen;)

Kraam Jenny

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort