tisdag 10 augusti 2010

Godmorgon !







Här är gråmulet och regntungt, igår regnade det hela dagen varvat med åska. Hatar åska usch ! I dag ska här målas ,har 2 bruna gamla stolar som ska få bli svarta. Tror faktiskt det kommer bli riktigt bra. En ska jag ha i hallen och den andra hör till skrivbordet. Så ska jag passa på att baka också. Har bestämt mig för hur det ska se ut i hallen, ÄNTLIGEN ! I lilla hallen blir det vit panel och grå tapet och stora hallen får bara grå tapet. Maken ska försöka sig på att göra ett platsbyggt skåp i stora hallen där dörrarna ska göras av gamla fönster. Sen har jag hittat lite detaljer som kommer att passa i hallen. Hoppas min dotter kommer på besök i dag och förgyller våran tillvaro lite. Såg på min besöks räknare att det börjar hända saker, jättekul att ni vill läsas om mina upptåg och min galna familj. Ha nu en skön dag !

8 kommentarer:

sylvia sa...

hei på deg.
bare innom for å ønske deg en flott tirsdag.
håper du får besøk.
klem fra sylvia

Designe sa...

Åh så vackert! :) så kul med hallen, låter som det blir jättefint! Kram :)

Sjabbig men chic sa...

Åh, vad roligt att få greja lite och få fint i hallen. Eller hallarna då. Ska bli spännande att se när det är klart.

Kramis Lisa

Huset vid ån sa...

Åh, Vad roligt att greja lite.....Hoppas allt är bra med dig och att du får en fortsatt trevlig vecka! Kram Therese

Jenny sa...

Hej Nilla!
Det låter som det kommer bli jättefint i er hall, ser fram emot att få se det färdiga resulatatet sen:)

Kul att fler o fler hittar in till din trevliga blogg!

Kraam Jenny

Home No.1 sa...

Hallojs! Kul med hallen hoppas vi får se lite bilder sen och likaså på makens platsbyggda skåp! Kram Annica.

alegni sa...

jag väntar också på att få se bilder när ni blivit klara med allt.
njut av semestern!
kram
ingela

Marie Louise sa...

Hej hej!
Tack för att du kikade in till mig! Alltid roligt med nya bekantskaper. Har också en jägare i familjen, så nu börjas det snart med fågeljakt sedan älgjakt,är väl inte så intresserad av det själv precis, har ju lite andra intressen. Länkar dig till min blogg så hörs vi, ha det bra Marie

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Bloggarkiv

Gamla vykort

Gamla vykort