lördag 30 oktober 2010

Hej på er i höstrusket !

Hoppas att ni alla mår bra ! Här är full fart ,med hundvalp i huset är det knappt en lugn stund numera. Men det är nästan bara mysigt. Själv börjar jag längta grymt mycket efter julen och allt vad det innebär. Har sån tur att jag fyller år snart och då brukar jag få en Rolf Berg tomte av svärmor i present . Då är det liksom startskottet för att få ta fram mina underbara tomtar. Börjar bli ganska många nu. På jobbet rullar det på, förra veckan när vi hade minusgrader i Uppland blev det hysteriskt ALLA ville ha skor ! Men nu är det lite lugnare när det åter är plusgrader och regn. Önskar er alla en härlig lördagskväll.

3 kommentarer:

Viola sa...

Har samma längtan som du..men nu får jag börja och fixa till det i butiken i veckan..så det blir lite jul i förtid så att säga..så mysigt med valpis, varje gång är det som att få småbarn i huset igen, har du lust att pröva lyckan så är du så välkommen, ha en skön helg, kramen

Jejje sa...

jag längtar också till julen,att få pynta lite.Kul att det är bra med eran lilla valp,händer grejer hela tiden.Trevlig lördag du me/kram från norr

Sjabbig men chic sa...

Och jag hoppas att du har det riktigt bra!

Kramis Lisa

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort