måndag 27 januari 2014

Äntligen måndag !!!

Va tänker ni , nu e hon tokigare än vanligt ;)) Ha ha nejdå . Tycker bara att måndagar är riktigt trevliga. Tjejerna sammanfattar helgen som varit med försäljningen och hur det rullat på. Sen ligger en ny härlig oskriven vecka framför oss. En sak vet jag iallafall och det är att senast fredag så har en bebis kommit :)) Efter jobbet idag ska maken och jag hämta hem nya golvlister till hallen eftersom jag nu lessnat på att inga ha. Ni vet attbo med en snickare är som med skomakarens barn he, he. Men han är min och det bästa som hänt mig <3 Fast jag ska ärligt erkänna att i lördags låg han inte på plus. Oj oj då jäklar va fru Jansson inte att leka med !!! Jag passar på att handla eftersom vi ändå skulle till stan och maken väljer att sitta kvar i bilen. Vad tror ni han gör ? Jo lyssnar på radion, har värmen till speglarna på, värmen i stolarna mm. Det kan ju vem som helst räkna ut vad följden blir. BILEN STARTAR INTE FÖR BATTERIET ÄR FÖR LÅGT !!!! Åhhhhhh grrrrr morrrrrr . Ja ja men vi får väl be nån på parkeringen om hjälp. Jovisst !!!! Det finns inga startkablar !!!! Hade nu kunnat få igång bilen bara genom att ta på batteriet för så arg var jag att det fanns rejäl laddning. Som tur va så hade min lillebror möjlighet att komma och ge oss starthjälp. Ha ha han tyckte riktigt synd om maken som hade en så bitchig fru tror jag. Nej nu hoppas jag bjudit på ett gott skratt, nu ska jag fluffa till rynkorna och slänga på lite make och dra till jobbet. Ha en bra måndag !!

1 kommentar:

Nilla Q sa...

Härlig inställning till måndagar:)

Kram Pernilla

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort