fredag 17 januari 2014

Fredag !

Veckan blev ju inte som jag tänkt mig men maginfluensa kan man inte planera den bara tränger sig på vare sig man vill eller ej. Men nu är jag på benen och ännu lättare he he. Jag och min fina bråkstake till hund har gosat massor i dagarna 3. Hoppas ha ordentligt med ork så vi kan ut och spåra lite på jaktmarken i morron. Yrvädret måste göra av med lite energi . Jaha vad har hänt här hemma då på inredningsfronten senaste tiden ? Ja egentligen inte mycket. Tappade fokus på det när jag la om min livsstil. Blev liksom inte tid över till nåt sånt. Blev mera motion och det tänket. Men nu har jag fått rutin på det och det funkar så bra även om vissa dagar känns motiga. Men det tror jag är bra att man får kämpa lite. Men i allafall så har maken lagt in ett riktigt snyggt golv i hallen, blev ett himla lyft från en plastmatta ala -90 tal. Så nu ligger ett grafitgrått golv där . Nästa ryck blir golv i alla sovrummen men det lär ta tid som vanligt. Blir ju alltid nån sorts jakt som kommer emellan. Må så gott alla !

Inga kommentarer:

Hej !
Kul att du kikat in hos mig! Här kommer det hända mycket de närmaste månaderna och jag hoppas kunna bjuda på både skratt och trevliga bilder.



Gamla vykort

Gamla vykort